PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH
- dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald,
- sprawdzanie dokumentów pod kątem formalnym, tworzenie planu kont,
- obliczanie zaliczki na podatek dochodowy CIT,
- sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT, VAT-UE,
- prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych za rok obrotowy,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenie,
-sporządzanie sprawozdań do GUS,
- przygotowywanie listy płac,
- przygotowywanie rozliczeń do ZUS,
- reprezentacja Klienta przed Urzędem Skarbowym.
PROWADZENIE KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
- wprowadzanie zapisów do księgi przychodów i rozchodów,
- przygotowywanie i informowanie o zaliczkach na podatek PIT-5, PIT-5L,
- przygotowywanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT oraz VAT-UE,
- prowadzenie rejestrów Vat zakupu i sprzedaży dla celów podatku od towarów i usług,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia,
- przygotowywanie zeznań rocznych,
- przygotowywanie listy płac oraz rozliczeń do ZUS,
- reprezentowanie Klienta w Urzędzie Skarbowym, ZUS.
PROWADZENIE RYCZAŁTU EWIDENCJONOWANEGO
- dokonywanie zapisów w ewidencji przychodów,
- wyliczanie wysokości podatku objętego ryczałtem,
- przygotowywanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT oraz VAT-UE,
- prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży dla celów podatku od towarów i usług,
- przygotowywanie zeznań rocznych,
- reprezentowanie Klienta w Urzędzie Skarbowym, ZUS.